Wednesday, June 29, 2011

Kaelakeed ja suvi

Minu pärlisõltuvus muutub üha teatumaks ja nii olengi teinud viimasel ajal tellimustöid.
Birgitile sai tema soovide järgi tehtud helesinine komplekt keest, võrust ja rõngastest:).
Lihtne idee, aga see imeline helesinine ei tahagi enda kirka värvi kõrvale mingit suurt sigrimigri.
Minu rõõmuks pandi see kohe kaela ja tänagi nägin helesinist naaberaias vilkumas.


Lisaks sa Birgit endale lillades toonides kõrvarõngad ja käevõru.

Toonitud pruunidest marmorhelmestest paluti mul teha pikk-pikk kaelakee. kee sai nii pikk, et ei tahtnud teine pildilegi mahtuda. Samas tuleb tunnistada, et pikkus annab keele kaunidust juurdegi. Selline Kaia kee saigi:

Ja viimane kee, mis pildile sai püütud, on tehtud värvitud-pritsitud teokarpidest, mis ma kevadel Frogwillist tellisin. Kui tellimus oli tehtud, siis olin ma küll täiesti kindel, et selliseid ma ju ometi ei tellinud:). No igal juhul olid need pöörased teokarbitükikesed mul olemas ja ootamas kuni nüüd suvekuumus mulle inspiratsiooni peale tõi.



No comments:

Post a Comment